Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srbija se ne predaje

Komentari (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 25 avgust 2014 22:37
Rđosav
To je, dragi moji, samo zato što Univerzitet u Beogradu, kao i fakulteti koji ga čine, imaju potpunu autonomiju u izboru ljudi koji ga čine, ljudi koji ga vode i predstavljaju, kao i onih koji organizuju njihov rad. To je rezultat odsustva stranačke kadrovske politike na Beogradskom univerzitetu. Ako ne potpunog odsustva, a ono bar svođenja uticaja stranaka i partija na minimalan, i tzv. prihvatljiv minimum.
- ma jel`? A zašto se meni čini da je BU poslednje uporište propalog DOS-a, pre svih DS-a i DSS-a?

- mora da sam slep kod očiju i upadljivo glup.
Preporuke:
28
45
2 ponedeljak, 25 avgust 2014 22:48
Zdrava
Inspirativan optimizam kada je budućnost Srbije u pitanju - koji apsolutno delim sa autorom.
Preporuke:
48
7
3 ponedeljak, 25 avgust 2014 22:58
robokap
Kaka bre Beogradski Univerzitet,Megatrend,Union,SINGIDUNUM su na nivou Harvarda,Oksforfa ,Kebridža,Steforda ,Lomanosova,Sorbone Šangaja.
Preporuke:
33
5
4 ponedeljak, 25 avgust 2014 23:09
Drinko Končarević
Pozicija između trista i četristotine i nije neka pozicija. Šta bi pisali da je naš univerzitet među prvih deset univerziteta u svetu? Pozicija među 400 univerziteta govori da oni koji su razbijali Srbiju nisu uložili dovoljno snage da isti razbiju u paramparčad. Zašto? Zato jer nisu bili u stanju da sagledaju veličine univerziteta. Mislili su da je dovoljno uskratiti novčana sredstva. Prevarili su se. Sama činjenica da oni čiji su univerziteti najbolji imaju najjaču privredu govori sve.
Preporuke:
51
4
5 ponedeljak, 25 avgust 2014 23:52
Ljubomir Jarić
Dragi i poštovani Milanko, šaljem Vam svo poštovanje i respekt iz Kaira. Vi ste jednostavno Sjajan Lik. Toliko ste me fascinirali! Bravo Maestro!
Preporuke:
42
3
6 utorak, 26 avgust 2014 00:04
Marvenjak
Univerzitet se izborio za autonomiju u velikoj meri..ali naučni instituti su ostali pod apsolutnom uticaju političkih partija..vlada bira i postavlja direktore..
Preporuke:
19
0
7 utorak, 26 avgust 2014 00:14
Dragoslavić
Što objaviste ovaj članak, sada će vlada univerѕitet da stavi na prodaju?
Preporuke:
41
0
8 utorak, 26 avgust 2014 00:46
Veritas Triumphus
Zamislite univerzitet na kome je dekan neka od javnosti poznatih modifikacija dobivenih transfromacijom partijskog i stranačkog moćnika, koji se usled naraslih ambicija pretvara u iskompleksiranog neobrazovanog nesretnika, koji tu naraslu moć i novac iskoristi da preko noći i pod velom tajne preraste u akademskog građanina!


svaka cast na tekstu....ovo je stvarno vrhunski napisano! :)
Preporuke:
19
3
9 utorak, 26 avgust 2014 02:12
nn
Nas najveci univerzitet ima mnogo problema, ali opet, on je Srbija u malom. Izrodio je i cane i postene ljude, prave partiote, ali i bagru koja ne zasluzuje da joj se ime spomene. Mozda nema presudnog stranackog uplitanja, ili je na razumnoj meri kako autor kaze, ali svakako ima drugih osnova proteziranja. Korupcije i nepotizma, formiranih klanova - dovoljno je samo skrenuti paznju na lekarske dinastije. Sve je to pojacano mizernim ulaganjem u obrazovanje i istrazivanje i promasenom upisnom politikom, dovoljno je reci da na nekim fakultetima studenti nemaju mesta da sede a za istrazivanje se jure evropski fondovi. Prisutno je potpuno nepostovanje fakulteta i instituta i njihovo ignorisanje i nekoriscenjem njihovih kapaciteta od strane drzave. Da ne pominjemo rasulo sa primenom "Bolonje".

Kakvo je stanje na Univerzitetu i u drzavi i ovo je vrlo dobro. Listom dominiraju americki univerziteti uz nesto evropskih, koji se javljaju tek od 30-og mesta. Moskovski je tek 84.
Preporuke:
19
3
10 utorak, 26 avgust 2014 02:18
Zemunac
SIGURNO da nije vazno da li je preduzece privatno ili drzavno,nego kako se vodi.Umesto da stvaramo nase kadrove i posle ih zaposlimo u Srbiji,svi oni koji nesto vrede i mogu to da postignu,posle studija na normalnom fakultetu beze na zapad,gde su bolji uslovi.Na politickoj sceni su se nametnuli kadrovi sa MEGATRENDA,kupljene diplome od doktora MICE,pa pravo u ekspertsku vladu,pod upravom MMF koji direktno otvara put za rasprodaju Srbije.Juce nam mlada dama iz vlade saopstava da je dobar momenat da banje i bolnicke centre prodamo strancima.Po toj logici,treba hitno prodati svoju kucu i ziveti na ulici.Ko ce se leciti u takvim banjama,nego stranci,tajkuni i politicari,a bile su nase.KAKO ce tada radnik moci da se leci u banji?.Nadajmo se da UNIVERZITETI nece biti prodati i postati privatni i skupi,samo za ovu laznu elitu.No i to nes vise ne moze iznenaditi,ONI SU SPREMNI DA RASPRODAJU SVE STRANCIMA!Obican narod ce biti jeftina radna snaga stranim investitorima!
Preporuke:
24
0
11 utorak, 26 avgust 2014 03:40
Brane
Podrška autoru za optimizam kojeg itekako nedostaje.Danas je zaista teško biti optimista.Nikad teže čini mi se.
Preporuke:
24
2
12 utorak, 26 avgust 2014 06:41
Forever Jang
Srbija se ne predaje, ali Srbiju predaju. Na vlasti su razni "megatrend" kadrovi, i okomiće se oni i na državne univerzitete kad-tad. A Srbija ćuti gospodine Šekler. Nedopustivo dugo ćuti. Promeniće joj ustav ti isti kadrovi, a Srbija će da uti. Probudiće se Srbija ali prekasno. Probudiće se taj orao kad mu krila odseku, i kad ga dobro vežu lancima.
Preporuke:
22
3
13 utorak, 26 avgust 2014 07:47
Karl Marks-naš duhovni vođa
Srbiju cela ova dva veka održavaju đaci pešaci, klikeraši i pošteni ljudi, a školovani ljudi na čelu sa BU,SANU,SPC je satiru, počevši od Dositeja pa na ovamo.
Večna slava i hvala svinjarskom trgovcu Milošu Obrenoviću, tvorcu moderne Srbije.
Poruka za školovane: nahranite svinje i ništa ne dirajte.
Preporuke:
11
10
14 utorak, 26 avgust 2014 07:49
Laza
Suvise ruzicast prikaz Beogadskog univerziteta. Tamo nista nije bolje od ostalog srpskog drustva. Ta prica o izuzetnosti meni ne pije vode. Tehnicki fakulteti da drustveni ne.
Preporuke:
27
3
15 utorak, 26 avgust 2014 09:14
mimi
fantasticni rezultati nasih fakulteta na svetskom nivou.ali nam zato privreda umire a najbolji izvozni artikl su nam fakultetski obrazovani mladi ljudi koji tamo negde u svetu rade kojekakve polove.neki su cak uspeli i zaposlili se u struci.zanatlija nemamo pa nam zato danas po kaficima rade fakultetski obrazovani
Preporuke:
13
1
16 utorak, 26 avgust 2014 10:20
Milanko Šekler
Hvala svima na komenatrima. I onima koji hvale tekst i onima koji ga kude... ista poruka. Ja samo iskreno volim svoju zemlju i pišem onako kako osećam. Nemam interese ni za jednu partiju jer je moja partija Srbija.
ps. Pozdrav poseban Ljubomiru Jariću iz Kaira. Bio sam u jednoj delegaciji Privredne komnore Srbije u Kairu 2009. godine i nosim najbolje utiske iz tadašljeg Egipta i njene vlasti tadašnje. Ne znam kako je sada.
Preporuke:
21
1
17 utorak, 26 avgust 2014 10:29
Žika
za Rđosava

Vi kažete, citiram "mora da sam slep kod očiju i upadljivo glup".

Slažem se sa vašom konstatacijom 100%
Preporuke:
15
3
18 utorak, 26 avgust 2014 10:31
Zoran Đorđević
Lično sam pre nekoliko godina pročitao oglas jednog privatnog ekonomskog fakulteta, u jednom gradu u Srbiji sledeće sadržine: „Shvatite ozbiljno svoju budućnost i karijeru. Upišite naš najnoviji smer na Ekonomskom fakultetu za investicije i finansije. Posebna povoljnost: Nema matematika!
Kako taj fakultet uopšte može da bude akreditovan? Kako uopšte može da se zove "fakultet"?
Preporuke:
13
0
19 utorak, 26 avgust 2014 10:48
Miloš
Lepo i optimistično, ali ne baš realno. Jeste, Srbija je preživela svašta. Samo je problem što taj period preživljavanja nikako da se završi pa da otpočne nekakav period, ako ne blagostanja, a ono bar oporavka. Preživesmo ubistva kraljeva - dočekasmo ratove. Preživesmo ratove - dođoše komunisti. Preživesmo komuniste - opet ratovi, pa još i sankcije, tranzicija, "demokratija". Šta nas čeka kada i to preživimo? Jeste, uzdićiće se Srbija. Samo kada? Godine prolaze, a ljudi nemoćno gledaju kako nekvalitetni ali poslušni ljudi napreduju, uživaju u materijalnoj sigurnosti, zasnivaju porodice...Ume to da deprimira, naročito kada znaš da to nije nešto novo, već da traje decenijama.
Preporuke:
13
3
20 utorak, 26 avgust 2014 11:41
Rđosav
Žika:
za Rđosava

Vi kažete, citiram "mora da sam slep kod očiju i upadljivo glup".

Slažem se sa vašom konstatacijom 100%
- ma slažem se. A ti mi navedi nekoliko profesora sa BU koji su deklarisani slobisti ili šešeljevci, a pri tom su: dekani, rektori, emeritusi...

- po mom sudu samo DS-ovci i DSS-ovci jašu. I poneki čedista ili dinkićevac. Da ne zalazim u sitna crevca starog dobrog DOS-a.

- ali - da, oni koji su proterani posle puča 2000-te su valjda bili "creno-crna banda", a onda su došli sve suvi eksperti.

- pa da vidimo, posle kraće analize, ko je upadljivo glup, a ko ciničan i pokvaren.
Preporuke:
11
6
21 utorak, 26 avgust 2014 13:20
Drago
Zika@ Bas lepo sto se pronasao u Rdjoslavovim@ recima :)
Preporuke:
4
3
22 utorak, 26 avgust 2014 13:24
Gale
Srbija mora da se izvadi iz kapitalističke baruštine u kojoj se nalazi. Tek onda su moguća dobra rešenja.
Preporuke:
6
4
23 utorak, 26 avgust 2014 13:59
Ioann Dubinjin
@Rđosav: “…A ti mi navedi nekoliko profesora sa BU koji su deklarisani slobisti ili šešeljevci, a pri tom su: dekani, rektori, emeritusi...ali - da, oni koji su proterani posle puča 2000-te su valjda bili "creno-crna banda". Ne znam, Rđosave, da li ste i gde studirali/diplomirali. Ja sam vrlo davno diplomirao na BU, kada on još nije bio u potpunosti “očišćen“ od predratnih (“trulo-kapitalističko-monarhističkih“) profesora, pa njima i njihovom duhu zahvaljujem za ono malo medicinskog zanata što tamo naučih. Njih su izbacili sve svesni SKOJ-evci, koji su sa sobom doneli stvarno skotske odnose i duhovni mrak. Posle sam magistrirao u SAD i doktorirao u Holandiji, i tamo nijednog trenutka nisam primetio ni senku od političke pripadnosti mojih profesora. TAKO TREBA DA BUDE! A Vaši “deklarisani slobisti ili šešeljevci“ mogu da doprinose samo sve dubljem propadanju BU – hvala Bogu ako su ih počistili (ali – to isto mislim i o DS-, DSS- i SNS-ovcima). Politici na Univerzitetu nema mesta!
Preporuke:
13
2
24 utorak, 26 avgust 2014 14:45
sima
Sad je glavna zamerka beogrskom univerzitetu to nijedan dekan nije za seselja i slobu.Mislim jako bitna kvalifikacija.
Preporuke:
5
1
25 utorak, 26 avgust 2014 15:14
Ljubomir Jarić
Poštovani gospoine Milanko, verovatno ste bili u Kairu sa našom dragom drugaricom Zoricom Jekić ili Oliverom Kiro.
Egipat je na najboljem putu da iznova postane ono što je uvek bio: Svetionik ovog dela Afrike i Azije.

Milanko, Vaši tekstovi su prava Čarolija!!! Ne samo ovaj zadnji, već svi koje sam do sada imao priliku da pročitam. Nemate potrebe nikome da objašnjavate bilo šta! Vi ste sjajan Srbin i čast mi je da pripadam istoj Naciji kao i Vi!! Pozdrav!
Preporuke:
13
1
26 utorak, 26 avgust 2014 17:00
Rđosav
Ljubomir Jarić:
Poštovani gospoine Milanko, ...
... Milanko, Vaši tekstovi su prava Čarolija!!! Ne samo ovaj zadnji, već...
- već i oni prednji?

- toliko o pismenosti. A pričamo o Univerzitetu?
Preporuke:
3
8
27 utorak, 26 avgust 2014 18:36
Observantes
Beogradski univerzitet treba i ima kapacitet da bude bar u prvih 100 po ovoj listi. Prirodno bi bilo da bude u prvih 50 i s minimalnim državnim ulaganjima. Naravno, aktuelnim presekom BU je na tom mestu (300-400). Prvo, moramo da priznamo da postoje učeni, više učeni i najučeniji Srbi. Mnogi od njih profesoruju na univerzitetima koji su u prvih 10 ( „igraju za Real, Bajern, Pari Sen Žermen...“). Fudbalska liga Srbije je u svetu u istom rangu kao i u ovom univerzitetskom! U tradiciji AUTENTIČNE Srbije, Srbije bistre svesti je da se u svetu uči a Srbiji donosi znanje...
Preporuke:
7
2
28 utorak, 26 avgust 2014 18:37
Observantes
... Tako je nastala Beogradska visoka škola! Dakle, rodoljublje a ne samoživost i nekoherentna disperzija nacionalne intelektualne snage. Tako se reprodukuje naučni potencijal nacije. Da li je neko razmišljao o univerzitetskoj reprezentaciji Srbije sačinjenoj od Srba koji su uposleni na prvih 50 univerziteta s ove liste? Kad će neko u ime države da ih okupi? Kad će takvi da imaju katedru na BU koju će sami da finansiraju (šta mislite da to ne bi prihvatili?) ?
Preporuke:
9
1
29 sreda, 27 avgust 2014 11:29
Vladimir
Beogradski univerzitet je polovican. Pola su strucnjaci a pola udbini miljenici. Valjda je pametniji deo udbe preuzeo tu zonu, i ostavio malo mesta realnim a ne proglasenim ili naprasno okicenim "strucnjacima".
Preporuke:
2
1
30 sreda, 27 avgust 2014 14:35
Miloš
Najbolje od svih fakulteta u sklopu Beogradskog Unverziteta stoji Matematički fakultet. Matematički fakultet je ustanova koja ima izuzetan stručni kadar, ali i ponajmanje sproveden Bolonjski model. Tako na ovom fakultetu ima 6 ispitnih rokova,ali jedan isti ispit može se polagati maksimum 4 puta i to samo u unapred određenim rokovima. Uglavnom nema popravnih kolokvijuma, a ja za svoje 3 godine nisam video niti tračak korupcije. Ali jesam video da fakultet nema dovoljno učionica,nema dovoljno stolica. Profesori su primorani da ne traže obavezno prisustvo nastavi,jer ukoliko bi svi dolazili ne bi bilo dovoljno mesta da svi stanu. Matematički fakultet nema svoju zgradu, već stanuje u zgradi Hemijskog fakulteta. Studenti su ogorčeni na nedostatak organizacije na MATF, koja je donekle i posledica neuređenosti naše države i pogotovu zakona. Kako na Matematičkom fakultetu kadar čine vrsni logičari, nije im teško da pronađu rupe u zakonu u obrazovanju i podvedu tumačenje istog pod svoju paradigmu
Preporuke:
6
0
31 četvrtak, 28 avgust 2014 01:01
Turas
Ne mogu da se otmem utisku da ljudi pametni ,rodoljubi imaju vere u neko osvešćivanje naroda i promene koje su takve da dovedu do nekog osvešćenja naroda na prečac .Tako bar Šekler viđa .Osvešćivanje ,spontano jednog naroda traje decenijama , vekovima . Tu ne pomažu samo univerziteti . Društvo u celini sa svojom intelektualnom elitom ,ali rodoljubivom . Šeklerovo viđenje je baš nastalo iz uzora današnjeg "elitnog" vrha Srbije ,sa refleksijom na neko bolje .Neko koje se diže iz pepela kaže ,nastaje novo i zdravo koje će da uzdigne Srbiju ponovo !? Feniks se uzdiže iz pepela sopstvenog i sija novim sjajem...iz blata i duhovnog jada nikada se nije ništa uzdizalo , pa neće ni ova i ovakva Srbija . Neće dokle ima ovakve intelektualce i to ne samo postojeće , već produkuje isto takve i dalje na univerzitetima . Za kakvu budućnost ? Pepeo i vatra iz koje se uzdiže Feniks simbolizuju razaranja i ratove .Po sle toga ,kad iz rata nestane blata , možemo se nadati novom uskrsnuću Srbije
Preporuke:
4
2
32 petak, 29 avgust 2014 01:20
Bob
Jedan od kriterijuma, recimo, za rangiranje je nobelova nagrada za profesora ili bivšeg đaka. Dakle. Koliko bodova dobi Obananin faks za njegovo mirovno zalaganje? Naučni radovi. Koji, oni anglo-nemački što revidiraju istoriju?

Fala lepo na listi, nema to veze sa mozgom. Ne znam zašto obraćate pažnju. A, oskar, to mora da se gleda...
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner